Das gewisse Extra

På den Tyske Efterskole får du det bedste fra den tyske og danske kultur.

Vi har plads til 102 elever i 2-, 3- og 4-personers værelser med egne badeværelser. Skolen råder over et omfattende idrætsanlæg med hal, boldbaner, atletikbane af kunststof og beachvolley. Vi har selv mountainbikes, og i Tinglev er der en svømmehal med 25 meter bane.

BESSERWISSER

Hos os bliver du ikke nogen ”Besserwisser”. Men vi tilbyder FP9/FP10 og lægger vægt på en gymnasieforberedende undervisning.

ALLES INKLUSIVE

Når du sammenligner med andre efterskoler, så er vores pris ”alles inklusive”. Der er ingen depositum og heller ingen ekstra omkostninger ved rejser.

REISE REISE

Hverdagen på efterskolen og samværet med elever fra to kulturer er i sig selv en oplevelse. Derudover kan du se frem til nogle højdepunkter i årets løb, såsom skitur til Østrig, Nordslesvigtur og studietur for 10. klasserne. Udgifterne til disse rejser er inkluderet i vores ugepris.

DAS AUTO

Skolen ligger blot 10 minutters kørsel fra motorvej E45, men du kan også tage toget og nærmest blive kørt til hoveddøren. Tinglev har nemlig gode togforbindelser til hele landet, og skolen ligger kun få minutters gang fra stationen.

KOM OG KIG FORBI

Vi er altid klar til at vise dig og dine forældre rundt, når det passer jer. Book en rundvisning eller giv os et kald.